Levering en verzending

Verzending en levering

Van zodra we je betaling ontvangen hebben, wordt je pakje zorgvuldig verpakt en verzonden. Je kan je pakje zowel thuis als op een ander adres laten bezorgen. Geef dit gewoon even aan bij de bevestiging van je bestelling.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Bestel je voor meer dan € 150? Dan wordt je pakje gratis naar adressen in België en Nederland verzonden. Voor bestellingen minder dan € 150 betaal je de verzendkosten. Die kosten zijn afhankelijk van de afmetingen en het gewicht van je bestelling. Decospot werkt samen met de pakjesdienst Bpack van Bpost, zowel voor nationale als internationale zendingen, om zo aan de meest voordelige tarieven te kunnen versturen. Zo wordt thuiswinkelen extra voordelig: denk maar eens aan de hoge brandstofprijzen, betaalparking en je kostbare tijd! 

tarieven in EUR   <2 kg <5 kg <10 kg <20 kg <30 kg
België   5,50 5,50 6,50 8,50 11,50
Nederland   7,50 9,00 10,50 12,50 14,50
Luxemburg   10,00 10,00 11,50 13,50 16,50
Frankrijk   12,00 14,00 15,50 24,00 27,00
Duitsland   10,50 11,50 12,50 13,50 16,50
Verenigd Koninkrijk   16,50 24,00 27,00 43,50 55,00

 

 

 

 

 

 

Staat jouw land van verzending er niet tussen ?  Contacteer ons via info@decospot.be en wij laten je de verzendkosten weten.

Hoe & waar kan je jouw bestelling laten leveren?

Bpack@HOME

Je kan je pakje zowel thuis als op een ander adres laten bezorgen. Geef het gewenste leveringsadres in bij de bevestiging van je bestelling. Is er op het gewenste leveringsadres toch niemand aanwezig wanneer de postbode langskomt met jouw pakket, dan krijg je een zendingsbericht in de brievenbus.
Je kan dan kiezen om het pakket op te halen op het postkantoor of je kan bellen om gratis een tweede presentatie te vragen. Zorg wel voor een goede toegankelijkheid van de plaats van de levering, zodat een vlotte bezorging mogelijk is. Mocht bij aflevering blijken dat de bezorging niet zonder risico van een beschadiging gaat lukken, dan dient er een nieuwe bezorgafspraak gemaakt te worden op kosten van de klant. Wanneer gebruik moet worden gemaakt van een takel of verhuislift, zijn deze kosten ook voor rekening van de klant.

Bpack@BPOST

Met Bpack@bpost kan je jouw pakket heel eenvoudig naar een postkantoor of PostPunt (boekhandels, benzinestations, supermarkten enz...) in de buurt, dicht bij je werk of vlak naast of in je favoriete winkel, laten versturen. Je kiest zelf waar en wanneer je jouw pakket ophaalt.

Hoe werkt het?

Stap 1 : Kies tijdens je bestelling voor een levering via Bpack@bpost.

Stap 2 : Kies je favoriete afhaalpunt via de Bpack@bpost zoekmotor.

Stap 3 : Wanneer je pakket is geleverd in het afhaalpunt van jouw keuze, ontvang je een sms, e-mail of telefoontje met de mededeling dat je jouw pakket kan afhalen. Vervolgens heb je 15 dagen tijd om het op te halen.

De status van jouw bestelling opvolgen

Op elk pakket staat een unieke streepjescode. Die code wordt je gemaild van zo gauw het pakketje bij ons vertrokken is. Via het traceersysteem e-Tracker van Bpost kan je  op elk ogenblik weten waar jouw pakket is.

Hulp nodig?

Heb je nog nooit online besteld en kan je wat hulp gebruiken? Of heb je nog vragen? Je kan ons bellen op het nummer +32 (0)3 666 21 09 van maandag tot vrijdag van 9h tot 17h of mail ons info@decospot.be